
xa0 آغوشت ، آخرین سرپناهم ، در لحظه ای که تنها به تو نیاز دارمآغوشت ، تنها راه آرامش ، در لحظه ای که دلم گرفته و میخواهمت…آغوشت ، یک جای گرم ، جایگاهی امن ، تنها برای مندر آغوش توام و سرم بر روی سینه هایت تا با شنیدنتپشهای قلبت بشنوم زمزمه ی دوستت دارم هایت را…در آغوش توام و به حسی رسیده ام که با تمام وجودم میفهمم چقدر زندگی با توزیباستو من اینجا را با هیچ چیز عوض نمیکنم ، وقتی تو در کنارمی احساس آرامش میکنمیک احساس پاک ، به دور از هوس ، تنها تو را میخواهم ای همنفسمی بوسمت ، تو را در میان خودم م...
ادامه مطلب