دوست دارم نگات کنم تا که بیحال بشم تو ازم دل ببری منم اغفال بشم xa0 دوست دارم برای تو با همه فرق کنم خودمو توی چشات یه تنه غرق کنم xa0 با تو باشم غم چیه؟؟؟ با تو مرگ هم آسونهxa0...