دلنوشته های من...

متن مرتبط با «عشق» در سایت دلنوشته های من... نوشته شده است

عشق....

  • نیلوبلاگ

    دلــــــم یه رمـــان می خــــواد، اولــش « مـــــن و تـــــــو » باشیـــم، آخـــــــرش « مـــــــــا »..xa0 xa0 xa0 xa0 چهره ات بسته وپیداست .خدا رحم کندچشمهای تو چه زیباست .خدا رحم کندتا تورا دیده ام ای یار دلم لرزیدهگرچه این راز هویداست .خدا رحم کندقدوبالای تو چون سرو رشید چمن استسایه بان دلم اینجاست .خدا رحم کندراز عشق تو درون قفس سینه بماندعاشق شهر چه شیداست .خدا رحم کندکل یک شهر خمار چش وابروی تو شدگرچه ازماست که برماست خدارحم کندمن بدهکارم ومدیون دو چشم سهیشطلبش خواست دگر بار .خدا رحم کندب...

    ادامه مطلب